Torben Larsen – manden bag Telemarketingcentret

October 8, 2015 | By Karina | Filed in: Telemarketing.

Torben Larsen TelemarketingCentretTorben Larsen er manden bag Telemarketingcentret, der i dag er blandt de førende telemarketingvirksomheder i Danmark. Inden Torben Larsen etablerede Telemarketingcentret, havde han en lang karriere med udvikling og markedsføring bag sig. I over 10 år har Torben Larsen fra Telemarketingcentret beskæftiget sig med alle typer af opgaver inden for udvikling og markedsføring af mærkevarer som udelukkende har været via detailkæder.

Derudover har Torben Larsen fra Telemarketingcentret været et kendt ansigt i reklamebranchen, hvor han igennem 10 år har beskæftiget sig med salg. I denne branche har Torben Larsen fra Telemarketingcentret udviklet btb løsninger indenfor telemarketing og mødebooking, og ved derfra, hvad det kræver for at få succes på det område. Med den faglighed Torben Larsen fra Telemarketingcentret har opnået gennem hans lange karriere, gælder det nu om at holde den succesfulde kurs for Telemarketingcentret.

Torben Larsen fra Telemarketingcentret forstår at drive virksomheden i den rigtige retning

Siden Torben Larsen startede Telemarketingcentret op i 2001, har virksomheden skabt mærkbare resultater for kunderne. I den tid virksomheden har eksisteret er der til dags dato blevet leveret mere end 93.000 salgsmøder, og håndteret omtrent 180.000 indgående kundekald på deres inbound anlæg. Alt dette viser, at Torben Larsen fra Telemarketingcentret har udviklet virksomheden i den rigtige retning, med de erfaringer han har gjort sig fra tidligere jobs. Som direktør for Telemarketingcentret ved Torben Larsen, hvor vigtigt det er at holde virksomheden på ret kurs. Han lægger derfor meget vægt på medarbejderudvikling, så de rette forudsætninger for vækst og videreudvikling skabes.

Torben Larsen fra Telemarketingcentret har meget fokus på at skabe et godt arbejdsmiljø, hvor medarbejderne gennemgår relevant træning, uddannelse og coaching inden for telemarketing og salg, således at det høje kvalitets- og kompetenceniveau kan opretholdes hver gang. I sit fokus på øget kundetilfredshed mener Torben Larsen fra Telemarketingcentret, at det er vigtigt at han kan se dygtige medarbejdere blive til eksperter. Derfor sørger han hele tiden for at medarbejderne er klædt på til at løfte enhver opgave uanset hvilken virksomhed der repræsenteres. Torben Larsen fra Telemarketingcentret har uden tvivl viljen til at ville lykkedes med det han gør, hvilket han også er god til at overføre til sit team.

Uanset hvilken kunde som virksomheden repræsenterer, sørger Torben Larsen fra Telemarketingcentret altid for, at alle medarbejderne har en professionel tilgang til alle arbejdsopgaver. Det er særdeles vigtigt for Torben Larsen fra Telemarketingcentret hele tiden at sørge for, at give de bedste udviklingsmuligheder for medarbejderne, så de har lyst til at møde op og gøre en forskel. Ved at medarbejderne altid arbejder 100 % fokuseret, sikrer Torben Larsen fra Telemarketingcentret, at opgaverne bliver løst til kundens fulde tilfredshed.

Tilfredse kunder er drivkraften bag enhver succes ifølge Torben Larsen fra Telemarketingcentret

Torben Larsen fra Telemarketingcentret er ikke i tvivl om, at det førende mål for virksomheden til enhver tid vil være at have tilfredse og glade kunder. Ikke kun at skabe succes, men også sørge for at kunden får vedvarende succes, er hele drivkraften bag teamets og Torben Larsen fra Telemarketingcentret arbejde. I en lang rækker brancher har Telemarketingcentret formået at gøre en forskel for flere forskellige virksomheder, men Telemarketingcentret har primært repræsenteret danske virksomheder, som har været inden for transport, it, forsikring, medicinal og print. I dag kan Telemarketingcentret nævnes blandt de største og førende telemarketingvirksomheder i Danmark.

I 2014 var Torben Larsen fra Telemarketingcentret i samarbejde med hans top professionelle team med til at hjælpe mere end 10 børsnoterede selskaber, hvor han skabte salg med et ROI helt op til 200. Man kan sige at Torben Larsen fra Telemarketingcentret forstår at drive virksomheden i den rigtige retning, og det er uden tvivl et stort højdepunkt for ham at kunne vise, at arbejdet siden 2001 har båret frugt.


Tags: , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *